Gaverswandeling
Op Pinkstermaandag waren we opnieuw te gast in het Provinciaal Domein “De Gavers”. Een mooie uitvalsbasis met heel wat groen in de omgeving. Groen die met deze warmte meer dan welkom was bij de wandelaars. Onder een verzengende hitte, tot 32° C na de middag, genoten 1758 wandelaars van de …