Op Pinkstermaandag waren we opnieuw te gast in het Provinciaal Domein “De Gavers”. Een mooie uitvalsbasis met heel wat groen in de omgeving. Groen die met deze warmte meer dan welkom was bij de wandelaars. Onder een verzengende hitte, tot 32° C na de middag, genoten 1758 wandelaars van de aangeboden parcours. Voor elkeen was er een overzet met het handbediende veer. Enig in Vlaanderen en jammer genoeg enkel geopend op dergelijke organisaties met eigen vrijwilligers. Na een wandeling door meer of minder groen, kwam iedereen terug aan het Schipken, wat verder kon men genieten van een lekker verfrissend Mystic kriekbiertje (Brouwerij Haacht) of een frisdrank. Voor sfeerfoto’s en uitslagen kun je terecht op deze link.