Komende 2e dinsdagwandeling starten we opnieuw in een watermolen. Deze keer aan de Mark in Viane, meer bepaald in ’t Aloam. Het museum ontvangt ons in hun cafeetje en we kunnen genieten van twee mooie lussen vanuit de Mertensmolen. We vinden de startlocatie op volgend adres: Edingseweg 401, Viane. Tussen de twee lussen in genieten we van onze gevulde brooddoos, die we kunnen gebruiken bij een aangekochte consumptie.
Kaartjes & tracks op de dinsdagwandelingenpagina.