Dinsdagwandeling Boembeke

Dinsdagwandeling Boembeke

Komende dinsdag 12 mei vertrekken we uit de Boembekemolen voor onze maandelijkse groepswandeling. Twee prachtige lussen staan in het verschiet. De Zwalmbeek zorgt voor de watertoevoer van de molen en doorklieft het heuvellend landschap. Nooit vlak, volle natuur en o zo mooi. Wie komt wandelen, we vertrekken zoals gewoonlijk om 10u. We kunnen echter niet parkeren aan de molen zelf. De kortst nabij gelegen parking is parking Riedeplein/Groenstraat, gelegen op een goede kilometer. Hou hiermee rekening zodat je tijdig aan de molen bent om mee te gaan wandelen. Vanaf de parking wandel je langs het mijnwerkerspad  (laat de parking achter je), na een goede 10 minuten ben je aan de molen. Kaartjes en tracks? Hierzo (klik)